Friday, January 24, 2014

Winter Exploration 2014 Day 3 - 5

Welcome Back Polar Warriors! The team has returned from a very chilly, yet exhilaration winter camping challenge. Not even –40 degree celsius weather can dampen the mood. Everyone had fun learning about winter safety and survival, handling vehicle emergencies, hypothermia, and more!

2014年1月24日
       今天我离开了阿岗昆国家公园,回顾我在公园中的三天学习和生活,我收获良多。我明白了和大家团结协作时工作效率有意想不到的提高。同时在这三天里我尽力穿上最厚的衣服把全身包到严严实实,只是为了防止冻伤;我强迫自己用最快的速度吃掉并不是很好吃的食物,只是为了保存热量。做那么多事只是为了在雪地生存!我明白生命中会遇到一些难受的事情,但是我要学会坚忍。在这三天里Billy对我的评价提高了,因为我能在团队里做出更多的贡献,我为自己感到高兴。






























































1 comment: