Wednesday, January 29, 2014

Winter Exploration 2014 Day 10



Spent the entire day completing a task. Getting my boat license. Yes, this morning I woke up, and Billy simply went :" oh and you're getting your boat license today." Ultimately I was stumped. Basically 7 hours of nothing but studying, face palming and head decking. But work eventually paid off, getting 88 percent correct as I finished my test, I squealed in happiness. Now, as tired as ever I cram my eyes open to type the remaining part of this blog. Challenge one after another, what's next? Bring it on.  

2014129
     
今天早上我观看了两部电影,一部是《当幸福来敲门》,还有一部是关于冰球的电影。首先我非常兴奋是因为虽然电影是英文语音和字幕的但是我基本都看懂了!然后这两部电影都非常有寓意。《当幸福来敲门》这部电影让我明白赢得美好生活需要百折不挠、战胜痛苦的精神。第二部电影则让我明白集体中的成员要为同一个目标奋斗,松松垮垮就会一事无成。下午讲了一些人与人之间的印象的课,可是我状态很差没听懂什么。








No comments:

Post a Comment